Değişim / İade Ürününü Nasıl Gönderebilirim


MNG KARGO ANLAŞMA NUMARAMIZ: 211432865


Yukarıda belirtilen anlaşma numarası ile iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Lütfen iade ve cayma koşullarını dikkatlice okuyunuz. İadesi kabul edilmeyen gönderilerde iade ve geri iade ücreti müşteriye ait olacaktır. İade işleminden sonra 0850 309 02 54 numaralı WhatsApp hattımızdan bilgi verirseniz, iadenizi takip etmek ve hızlı geri dönüş sağlamak daha kolay olacaktır.


Değişim ve İade Şartları Nedir?

Üründe üretimden veya paketleme kaynaklı herhangi bir kusur olması halinde veya ürünün etiketlerini koparmamanız, yeniden satılabilirliğini korumanız halinde değişim/iade yapabilirsiniz.


Hangi Durumlarda Değişim/İade Talepleri Kabul Edilmez?

Ürün kullanılmış ise (deneme amaçlı değil, kullanım amaçlı), ürün yıkanmış, etiket ve barkodları koparılmış veya ürünün teslim tarihi (satın alma değil, sizin kargodan teslim alma tarihiniz) üzerinden 14 günü aşmış ise iade kabul edilmez.


Ücretlendirme Nasıl Yapılır, İade Süreci Nasıl İşler?

İade, değişim gibi durumlarda ürünü firmamıza gönderirken kargo şubesinde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Ücretsiz kargo limitinin altında sipariş vermişseniz kargo ücreti sipariş aşamasında alınır. İade işleminde sadece ürün bedeli iade edilir, kargo ücretleri, kapıda ödeme ücreti gibi kargo firmasına ödenen ücretler iade edilmez. Ödemeyi kredi kartı/banka kartı ile yaptı iseniz iadeniz ödeme yaptığınız kredi kartı/banka kartına yapılır. İade talebiniz bankanıza bildirildikten sonra bankanıza bağlı olarak iadenin sağlanması 7 güne kadar sürebilmektedir. Firma olarak bankanıza sadece iade bilgisini vermekteyiz, süreç tamamen bankanızın kontrolündedir. Diğer ödeme yöntemlerinde iade süreci havale/eft ile yapılmaktadır, havale/eft işlemi sadece sipariş veren kişiye yapılabilmektedir üçüncü şahısların adına havale/eft yapılmaz.


Değişim/İade Ürünü Gönderirken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Size gönderdiğimiz ürünün kargo aşamasında hasar görmemesi için paketlenmesi ve sorunsuz ulaştırılması bizim (Abbra Giyim) sorumluluğumuzdadır. Aynı şekilde iade/değişim için gönderdiğiniz ürünün paketlenmesi de gönderenin (müşterinin) sorumluluğundadır. Bu nedenle sizin de iade kargonun paketlenmesi hususunda aynı özeni göstermenizi beklemekteyiz.